ورزشی

خبر مهم فدراسیون فوتبال: بازگشت امجدیه به چرخه فوتبال

به گزارش کا 118، فصل جاری اکثر تیم‌ها از کمبود ورزشگاه و همچنین زیرساخت‌های نامناسب آسیب زیادی دیدند و عملا میزبانی استقلال و پرسپولیس و چندین تیم دیگر در بازی‌های ابتدایی بی‌معنا شده بود و تیم ملی هم مجبور شد در چمن بی‌کیفیت فولادشهر در یک تورنمنت بین المللی میزبانی کند و اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی استقلال از النصر را به کشور ثالث نمی‌برد، رونالدو و یارانش می‌بایست در قلعه حسن‌خان بازی می‌کردند. 

پس از وضعیت اسفناکی که فوتبال ایران در این خصوص تجربه کرد، توجه‌ها به بازسازی ورزشگاه‌ها و اصلاح زیر ساخت‌ها و همچنین ساخت ورزشگاه جدید معطوف شد. روند بازسازی آزادی به صورت سه شیفت در حال انجام است و ورزشگاه تختی نیز شرایط بهتری پیدا کرده است. 

همچنین وزیر ورزش چندی پیش اعلام کرده بود قصد دارد استادیوم‌های ورزشی را به باشگاه‌ها واگذار کند و تا این لحظه برای چندین ورزشگاه این اتفاق افتاده است. 

فصل جاری فدراسیون فوتبال تاکید ویژه‌ای برای ایجاد زیرساخت‌ها داشت و ستاد استانداردسازی استادیوم‌ها نیز تشکیل شده که رئیس آن داود رفعتی است. 

حالا امروز فدراسیون فوتبال وعده مهمی به هواداران فوتبال داد و روی جلد اصلی روزنامه الکترونیکی خود تیتر “شیرودی محور جلسه آتی ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، به خانه بر می‌گردیم” را قرار داده است و حالا به نظر می‌رسد ورزشگاه امجدیه که قبل از ورزشگاه آزادی میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی بود بار دیگر به چرخه فوتبال باز می‌گردد و بازسازی این استادیوم در دستور کار قرار گرفته است.

خبر مهم فدراسیون فوتبال: بازگشت امجدیه به چرخه فوتبال

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا