کارگری

فراخوان انتخاب مدیرعامل هلدینگ مالی صبا تأمین

به گزارش کا 118، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) اعلام کرد: در نظر دارد مدیرعامل هلدینگ مالی صبا تأمین را با سازوکار فراخوان، ارزیابی و شایسته‌گزینی انتخاب نماید. بدینوسیله از تمامی خانم‌ها و آقایان ارجمند که واجد شرایط تصدی سمت مدیرعاملی هلدینگ مالی صبا تأمین (شرکت تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) هستند، دعوت به عمل می‌آید تا مشخصات فردی، سوابق علمی و اجرایی خود را تا پایان وقت اداری روز شنبه بیست و ششم آبان ماه از طریق سامانه مندرج در متن فراخوان ارسال فرمایند. به تقاضا‌های ارسالی پس از تاریخ یاد شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

الف-شرایط تصدی سمت مدیرعاملی هلدینگ مالی صبا تأمین 

1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران 

3- اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی

4- داشتن حداقل 35 سال و حداکثر 60 سال سن 

تبصره: افراد بازنشسته، کارکنان دولت و افراد دارای رابطه استخدامی با دستگاه‌های اجرایی، امکان شرکت در فراخوان را ندارند.

5- داشتن حداقل 12 سال سابقه کار بیمه‌ای عمدتاً مرتبط که حداقل ۳ سال آن سابقه‌ مدیرعاملی یا عضویت در هیأت مدیره‌‌ نهادهای مالی بزرگ، به‌ویژه هلدینگ‌های مالی ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار باشد.

6- داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یکی از رشته‌های علمی مرتبط با فعالیت هلدینگ مالی صبا تأمین به‌ویژه رشته‌های اقتصاد مالی، مدیریت و مهندسی مالی، مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع. 

7- نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر 

ب- متقاضیان تصدی سمت مدیرعاملی در صورت داشتن شرایط لازم، پس از اعلام ، باید برنامه‌های خود را جهت توسعه و بهره‌وری هلدینگ مالی صبا تأمین ارسال نمایند و از ایشان به‌منظور مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

پ-آدرس سامانه:

https://sima.ssic.ir/Authentication/Login?ReturnUrl=%2F

پس از ورود به سامانه سیما روی زبانه «عضویت» کلیک کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور برای شما پیامک خواهد شد. پس از آن می‌توانید برای تکمیل فرم‌های فراخوان اقدام نمایید.

ت- تذکرات مهم

1- تایید صلاحیت حرفه‌ای متصدی سمت مدیرعاملی هلدینگ مالی صبا تامین به عنوان نهاد مالی ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، بر عهده سازمان مذکور است.

2- هرگونه ایجاد کمپین و واسطه قراردادن افراد در فرآیند برگزاری فراخوان و ارزیابی متقاضیان ممنوع بوده و سبب حذف افراد از فرآیند بررسی‌ها خواهد شد.

3- متقاضیان پس از ثبت اطلاعات در سامانه نسبت به بررسی منظم آدرس پست الکترونیک خود جهت اطلاع از مراحل بعدی فراخوان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا