ورزشی

فریبا: بردن صنعت نفت در آبادان کار بزرگی بود/ نکونام بداند پیشکسوت از سر دلسوزی انتقاد می‌کند

فریبا: بردن صنعت نفت در آبادان کار بزرگی بود/ نکونام بداند پیشکسوت از سر دلسوزی انتقاد می‌کند

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت استقلال و تقابل با صنعت نفت اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی در این بازی داشت و به جواد نکونام و تیمش بابت این عملکرد خوب و نتیجه خوب تبریک می‌گویم. تیمی که در فصل نقل و انتقالات وضعیت خوبی نداشت و مشکلات مالی و تعطیلی تمرینات و نرفتن به اردو و مشکلات دیگر گریبانش را گرفته بود ولی در نهایت فصل را با این عملکرد خوب آن هم در هوای گرم آبادان در این فصل از سال شروع کرد و کار واقعاً سخت و ارزشمندی انجام دادند و تبریک می‌گویم.

وی افزود: با این بازی و این نتیجه استقلال روحیه مضاعف گرفته است و این موضوع شانس برد مقابل ملوان را بیشتر می‌کند. استقلال در این بازی میزبان است و امیدوارم هواداران هم حضور داشته باشند و اگر استقلال در دومین بازی هم برد کسب کند می‌افتد روی غلتک و نتایج بعد راحت‌تر می‌شود. این گردنه شروع فصل همیشه یک مشکل جدی برای تیم‌های مدعی قهرمانی است و هر تیمی از آن به سلامت عبور کند شانس زیادی در ادامه راه خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال گفت: ملوان هم تیم خوبی است و مهی تارتار مربی با تجربه‌ای است که امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی را خوب بلد است و نباید تصور کرد کار راحتی مقابل این تیم در پیش است ولی به امید خدا استقلال با نمایشی که جلوی صنعت نفت داشت شانس بالایی برای بردن در این بازی دارد و امیدوارم در پایان هفته دوم استقلال با شش امتیاز در صدر جدول باشد.

فریبا در پایان عنوان کرد: از جواد نکونام می‌خواهم کمی صبورتر باشد و پیشکسوتان باشگاه هم دلسوزان تیم هستند و اگر هم نقطه نظری مطرح می‌کنند از سر دلسوزی است و او اگر سعه صدر بیشتری داشته باشد بهتر است. امیدوارم استقلال امسال با نکونام موفق شود و نتایج خوبی کسب کند.

 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا