فولاد لباس مشکی را عوض نمیکند
به گزارش کا 118، استقلال و فولاد خوزستان در حالی امشب دیدار حساسی را در ورزشگاه آزادی مقابل هم برگزار میکنند که بحث رنگ پیراهن بازیکنان دو تیم تبدیل به حاشیه بزرگی در آستانه این بازی شده ولی تیم مهمان تاکید دارد رنگ مشکی را تغییر نخواهد داد.
باشگاه فولاد روز گذشته در جلسه هماهنگی دیدار مقابل استقلال عنوان کرد که لباس مشکی را برای بازیکنان خود استفاده میکند و استقلال هم مثل همیشه رنگ آبی را دارد، اما استقلال تاکید دارد حسین حسینی هم رنگ مشکی بر تن میکند که همین مسئله حاشیهساز شده است.
آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان، در مورد رنگ پیراهنی که قرار است فولاد مقابل استقلال بر تن کند، به آنا گفت: ما دیروز در جلسه هماهنگی هم اعلام کردیم که رنگ پیراهن ما مشکی است. این موضوع ربطی هم به بازی با استقلال ندارد. از دو، سه هفته قبل با تصمیم اسپانسر باشگاه این تصمیم را گرفتیم و با سازمان لیگ هم هماهنگیها انجام شده است.
او ادامه داد: این موضوع در جلسه دیروز هماهنگی صورتجلسه شده و از موضع خود هم برنمیگردیم. نقل قولی از من منتشر شده که شاید دقیقه ۹۰ تصمیم عوض شود، اما اینطور نیست و ما با همان رنگ مشکی به میدان میرویم.
سخنگوی باشگاه فولاد با انتقاد از رفتار دو مجری برنامه صبح ایرانی در شبکه دو عنوان کرد: صداوسیما رسانه ملی و فراگیرترین مرجع اطلاعرسانی است که مخاطبان و به عبارتی صاحبان اصلی آن مردم هستند. اینکه مجریان برنامه به دور از اخلاق حرفهای وارد حاشیههای این چنینی شوند، نه تنها موجب اختلاف میان تیمهای فوتبال، بلکه فضای عمومی ورزش فوتبال را متلاطم میکنند.
او ادامه داد: اگر تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخاب کرده با چه لباسی بازی کند، حق طبیعی است و چه لزومی دارد مجریان برنامه با اظهارنظرهای شخصی، غیرکارشناسی، غوغا سالارانه با هدف شوآف و دیده شدن و البته تبلیغ منطقهای خاص (منیریه) موجب تکدر خاطر بازیکنان و هواداران شود.
سخنگوی فولاد یادآور شد: مجری ماهیتی حقوقی دارد؛ و هر کلمه و واژهای را که بر زبان جاری میکند، مسؤولیت آن را پای رسانه میگذارند. آیا اینکه تیم فولاد انتخاب کرده لباس مشکی بپوشد، باید او را عزادار تلقی کرد؟ این چه ادبیات سخیفی است که این گونه مجریان در برنامههای زنده پیش میگیرند!
او اضافه کرد: امیدواریم مجریان این برنامه از بازیکنان و هواداران تیم بزرگ فولاد عذرخواهی کنند و اینگونه شوخیهای مضحک را از امروز تعطیل کرده و به دنبال جذب مخاطب از طریق برنامهسازی حرفهای و ایجاد همدلی و همزبانی جلو ببرند.
انتهای پیام/