کارگری

اجرای ۱۳ طرح تحولی دیجیتال محور در تامین اجتماعی/ اجرای بیست طرح راهبردی با جمع سپاری و ایده‌های ابتکاری کارکنان

به گزارش کا 118، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نخستین جلسه هماهنگی ۲۰ طرح راهبردی سازمان تأمین اجتماعی که با حضور مدیران طرح‌ها برگزار شد، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق اجرای طرح‌ها با افق زمانی مشخص تأکید و بهره‌گیری از خرد جمعی و دانش موجود همکاران سازمان را یاری رسان در پیشبرد طرح‌های راهبردی و تحولی برشمرد.

وی تصریح کرد: استفاده از روش جمع‌سپاری که پیش‌تر نیز در سازمان تأمین اجتماعی و در قالب رویدادهایی برگزار شده، می‌تواند ناظر به ۲۰ طرح راهبردی، به فرآیندی منجر شود که فراتر از روال بروکراسی معمول اداری، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خلاقانه همکاران سراسر کشور اخذ شده و این ایده‌ها به تکمیل و اجرایی شدن طرح‌های تحولی سازمان کمک کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که از ابتدای دوره جدید مدیریتی، ۲۰ طرح تحولی را در دستور کار سازمان قرار داده است، اظهار کرد: برخی از این طرح‌ها همچون «اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده» یا «طرح رسیدگی الکترونیکی به اسناد پزشکی» مواردی است که در چند دهه گذشته در اهداف و برنامه‌های کلان کشور مطرح شده و آثار آن‌ها نه تنها بر سازمان تأمین اجتماعی، بلکه بر کل نظام حکمرانی ما مترتب خواهد شد. لذا با یک برنامه‌ریزی دقیق و مبتنی بر زمان‌بندی تلاش می‌کنیم تا این طرح‌ها را اجرایی کنیم و از این جهت با مدیریت صحیح و تحمل دشواری‌ها می‌توان همه این طرح‌ها را محقق کرد. روزی که این ۲۰ طرح با موفقیت اجرا شود، تأمین اجتماعی یک سازمان بسیار متفاوت از امروز خواهد بود.

سالاری با اشاره به اهمیت هوشمندسازی خدمات سازمان گفت: در ۱۳ مورد از ۲۰ طرح تحولی سازمان، تحول دیجیتال محور اصلی است و این نشان می‌دهد که تأمین اجتماعی به دنبال تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان و بازنشستگان عزیز به خدمات سازمان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پایان این جلسه که به ارائه گزارش مدیران طرح‌های بیست گانه در خصوص برنامه‌ریزی و زمان بندی اجرای طرح‌ها اختصاص داشت، از اجرای رویدادهای جمع‌سپاری سازمان تأمین اجتماعی در چارچوب طرح‌های راهبردی ۲۰‌گانه خبر داد.

این مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: استفاده از روش جمع‌سپاری که پیش‌تر نیز در سازمان تأمین اجتماعی و در قالب رویدادهایی برگزار شده، می‌تواند در مسیر اجرای ۲۰ طرح راهبردی، به فرایندی منجر شود که فراتر از روال بروکراسی معمول اداری، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خلاقانه همکاران سراسر کشور اخذ شده و این ایده‌ها به تکمیل و اجرایی شدن طرح‌های تحولی سازمان کمک کند. این فرآیند باید به نحوی باشد که هر یک از همکاران بتوانند ایده خود را در چارچوب طرح‌های راهبردی ارائه کنند و این ایده‌ها به عنوان پشتیبان طرح‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته و پس از بررسی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا