اقتصاد

خرید و فروش تجهیزات ترافیکی

خرید و فروش تجهیزات ترافیکی

این محصولات اهمیت زیادی دارند و باید با کیفیتی بالا تولید شوند به همین دلیل بهتر است از محل مناسبی این وسایل را تامین کرد. این تجهیزات در شرکت فرتو ترافیک، شرکتی که با توسعه ساختار تجاری خود توانسته یکی از بزرگترین تولیدکننده‌ها در زمینه تولید تجهیزات ترافیکی باشد، با کیفیتی فوق‌العاده و قیمتی مناسب در اختیار کاربران گرامی قرار می‌گیرند.

تجهیزات ترافیکی

امروزه در سراسر دنیا شاهد پیشرفت جامعه و افزایش جمعیت هستیم که باعث توسعه و افزایش سیستم حمل و نقل شهری و جاده‌ای نیز می‌شوند که باعث بروز مشکلات مهمی مثل ترافیک، تصادفات و… می‌باشند. سیستم حمل و نقل برای هر جامعه‌ای مهم بوده و لازم به اجرای اقداماتی برای بهبود این نیاز است. تجهیزات ترافیکی باعث کاهش ترافیک و تصادفات می‌شود و نقش بسیار مهمی در بهبود این نیاز دارد. علاوه بر آن از کاربردهای دیگر این وسایل افزایش نظم، اعلام خطر و هشدار دادن، کاهش میزان خسارت‌های مالی و جانی، کاهش تخلفات و… است. استفاده از این تجهیزات که برای امنیت به کار می‌رود، امری ضروری است و اقدامات لازم باید درست و اصولی باشد تا خدمات رسانی به بهترین شکل برای شهروندان انجام شود.

تجهیزات ترافیکی بسیار حائز اهمیت می‌باشند و شامل انواع مختلف مثل سرعت گیر، گل میخ، چشم گربه‌ای ترافیکی، چشم ببری ترافیکی، استاد پلاستیکی، ضربه گیر ستون، استوانه پلاستیکی، مخروط ترافیکی، آینه محدب، بشکه ترافیکی و ابزار و تجهیزات دیگری است که خرید و استفاده از آن‌ها برای حفظ جان عابرین و کاهش تصادفات مهم است.

کاربردهای تجهیزات ترافیکی

همانطور که می‌دانید در بسیاری از مکان‌ها مثل ورودی و خروجی خیابان‌ها، معابر پیاده راه‌ها و بزرگراه‌ها و… از تجهیزات ترافیکی استفاده می‌شود. علاوه بر آن در مکان‌هایی مثل مدارس، اماکن عمومی، سازمان‌ها، مراکز عمومی و خصوصی، مراکز آموزشی، بیمارستان‌ها و… برای امنیت معابر و رانندگان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای تجهیزات ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است و هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی هستند که نقش موثری را ایفا می‌کنند و به کار بردن هر کدام از آن‌ها در شرایطی خاص می‌تواند باعث رفع نیاز در جهت کنترل تردد و عبور و مرور شود، اما کاربرد مشترک همه آن‌ها که جزو پرکاربردترین و مهمترین محصولات هستند، تامین امنیت سرنشینان و خودرو است. بهره گیری و استفاده از این تجهیزات برای کنترل ترافیک و اعلام هشدار و آگاهی دادن است و باعث ایجاد نظم شده و همچنین کاهش خطرات و تصادفات احتمالی خودروها و سرنشینان را به دنبال دارد. این تجهیزات کاربردی وظیفه ایمن سازی مسیرها در درون شهرها و جاده‌ها را دارد و امری بسیار ضروری است. این مقررات باید توسط افراد رعایت شود تا بتوانند از بروز حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری و آن را مدیریت کنند.

Picture3

تولید کننده تجهیزات ترافیکی

همانطور که بیان کردیم استفاده از تجهیزات ترافیکی پارکینگ و لوازم ایمنی جاده‌ها اهمیت زیادی در ایجاد و حفظ امنیت، جلوگیری از آسیب‌ها و همچنین کاهش خطرات ناشی از تصادفات دارد، در نتیجه استفاده از آن‌ها در پارکینگ‌ها، جاده‌ها و شهرها به خصوص کلان‌شهرها برای کنترل ترافیک و ایجاد نظم و امنیت بسیار حائز اهمیت است. این محصولات علاوه بر اینکه باعث ایجاد امنیت می‌شود معضلات ناشی از افزایش جمعیت که در نتیجه افزایش استفاده از وسایل نقلیه و بروز هرج و مرج را به دنبال دارد را رفع کرده یا کاهش می‌دهد، در زیباسازی شهرها نیز موثر هستند.

شرکت فرتو ترافیک یکی از بزرگترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی است که تمام محصولات ایمنی و ترافیکی مورد نیاز جوامع از جمله چراغ راهنمایی و رانندگی، انواع تابلوهای ایمنی، انواع علائم ترافیکی، سرعت گیر ترافیکی، استوانه ترافیکی، تجهیزات ترافیکی پارکینگ، مخروط ترافیکی، چشم گربه‌ای و چشم ببری ترافیکی، چراغ چشمک زن و… که اغلب در محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرند را با مواد اولیه کیفیت بالا، مرغوب و مقاوم برای ایجاد و حفظ امنیت رانندگان و سرنشینان و خودروها، تولید و عرضه می‌نماید.

قیمت تجهیزات ترافیکی

با افزایش بیشتر جمعیت و همچنین تعداد وسایل حمل و نقل و وسایل نقلیه که باعث افزایش احتمال تصادفات درون شهری و برون شهری و جاده‌ای می‌شوند، بایستی شرایطی را ایجاد کرد که خطرات آن را پیش بینی کرده و کاهش دهد. کنترل ترافیک می‌تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند و مانع بروز خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی شود. برای این امر از تجهیزات ترافیکی استفاده می‌شود که شامل ابزاری از قبیل چشم گربه‌ای، چشم ببری، مخروط ترافیکی، آینه محدب، سرعت گیر و… هستند و نقش بسیار مهمی در جلوگیری از تصادفات و حوادث ناگوار دارند. این تجهیزات در شرایط جوی و آب و هوایی گوناگون قرار می‌گیرند به همین دلیل باید با کیفیت بوده و از مرغوبیت بالایی برخوردار باشند. شرکت فرتو ترافیک از تولیدکنندگان برتر هستند که دارای قیمت تجهیزات ترافیکی مناسبی بوده و می‌توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید. این شرکت کالاهایی را ارائه می‌دهد که کیفیت بالایی داشته و آن‌ها را تضمین می‌کنند.

Picture2

مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران

تجهیزات ترافیکی دسته‌ای از تجهیزات است که موانعی در خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند و کمک زیادی در روان شدن ترافیک و کنترل ترافیک دارد. این تجهیزات علاوه بر اینکه جریان ترافیکی را هدایت می‌نماید، رانندگان را کنترل و مسیر درست را به آن‌ها نشان می‌دهد. این تجهیزات شاخص‌هایی را ارائه می‌دهد که از ایجاد ترافیک‌های سنگین در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و همچنین ایجاد تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. چراغ‌های هشداردهنده و چراغ‌های خطر، تابلوهای ترافیکی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و موانع یا جداکننده‌ها شاخصه‌های مهمی هستند که می‌توان آن‌ها را از شرکت تجهیزات ترافیکی فرتو ترافیک که مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران است، با متریالی با کیفیت و فوق‌العاده تهیه نمود و با استفاده از آن‌ها، تردد خودروها و عبور و مرورشان را کنترل و به مسیرهای درست هدایت کرد که این امر به کاهش ترافیک و روان شدن جریان آن کمک کرده و در نتیجه باعث جلوگیری از ایجاد هرج و مرج می‌شود.

مانع پلاستیکی ترافیکی

یکی از معضلات مهم دنیا که امروزه وجود دارد، افزایش تصادفات رانندگی است. به حداقل رساندن این مشکل اهمیت زیادی دارد. مانع پلاستیکی ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی است که برای ایمن سازی راه‌ها و جاده‌ها، جداسازی مسیر عبور و همچنین به عنوان مانع به طور موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موانع از جنس بسیار مقاوم و انعطاف پذیر ساخته می‌شوند. از موانع ترافیکی می‌توان مخروط ترافیکی، استوانه ترافیکی و نیوجرسی را نام برد که در ادامه ویژگی و کاربرد هر کدام را به طور خلاصه برای شما بیان می‌کنیم.

Picture5

مخروط ترافیکی: مخروط ترافیکی یکی از تجهیزات ایمنی پرکاربرد است که برای جدا کردن مسیرهای عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه به کار می‌رود. این وسیله شکلی مخروطی دارد و سطح مقطع ایستایی آن بزرگ است به همین دلیل در شیب‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. مخروط ایمنی معمولا از جنس پلاستیک مقاوم ساخته می‌شود تا در صورت برخورد وسایل نقلیه آسیبی به آن‌ها وارد نشود. این محصول به دلیل داشتن نوار شبرنگی، در شب قابل مشاهده می‌باشد. از کاربردهای مخروط ایمنی می‌توان به مسدود کردن راه‌ها، جداسازی محل تصادف خودروها، جداسازی یا ادغام خطوط و… اشاره کرد. مخروط دارای ویژگی‌هایی از قبیل انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، مقاومت بالا در برابر ضربه، شرایط آب و هوایی گوناگون، تابش آفتاب و… است و دچار رنگ پریدگی نمی‌شود.

استوانه: استوانه ترافیکی یا سیلندر ترافیکی جزو تجهیزات پرکاربرد محسوب می‌شود و به عنوان جداکننده در پارکینگ یا خیابان‌ها به کار می‌رود. علاوه بر آن در جهت کنترل سرعت، تفکیک مسیرها، تقسیم بندی خطوط ترافیکی، ممانعت از پارک خودرو در محل پارک ممنوع و… کاربرد دارد. استوانه ترافیکی از جنس پلاستیک یا لاستیک و یا فلز است که هر کدام کاربرد و ویژگی‌های دارند و در ابعاد و رنگ‌های متفاوتی قابل سفارش هستند. از ویژگی‌های استوانه می‌توان به قابلیت خم شدن، طول عمر زیاد، مقاومت بالا اشاره کرد. این وسیله ایمنی پرکاربرد در زمان کوتاهی وبا پیچ یا چسب نصب می‌شود.

نیوجرسی: نیوجرسی یکی از موانع ترافیکی است که به شکل دیوار کوتاه یا بلوک‌های ثابت در خیابان‌ها و جاده‌ها برای کنترل و محدود کردن تردد و همچنین جلوگیری از تصادفات جاده‌ای برای ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از انواع نیوجرسی می‌توان در پروژه‌های ساختمانی برای محافظت از جان کارگران و عابران استفاده نمود. نیوجرسی‌ها با موادی مثل بتن و پلاستیک در شکل‌ها و انواع مختلف ساخته می‌شوند. نیوجرسی بتنی یا سیمانی، قطعاتی سنگین و محکم هستند و در برابر ضربه، حرارت، رطوبت و ساییدگی بسیار مقاوم می‌باشند. از نیوجرسی بتنی به عنوان نوعی حفاظ در پیچ‌های خطرناک، جاده‌های کوهستانی و… استفاده می‌کنند. نیوجرسی پلاستیکی به عنوان مانع ترافیکی به کار رفته و در برابر حرارت، رطوبت، ضربه، ساییدگی مقاوم هستند و طول عمر زیادی دارند. این نوع قابل بازیافت بوده و جابجایی آن آسان است.

انواع کله قندی ترافیکی

از کله قندی ترافیکی که یکی از تجهیزات ترافیکی ایمنی است و کاربردهای گسترده‌ای دارد و جزو محصولات پرمصرف ترافیکی است، می‌توان برای کنترل ترافیک استفاده کرد. یکی از کاربردهای مهم کله قندی می‌تواند نشان دادن خطر در مسیر باشد. این محصول ترافیکی که به عنوان هشدار دهنده استفاده می‌شود، معمولا در مسیرها و جاده‌هایی کاربرد دارد که شرایط ویژه‌ای دارند. استوانه کله قندی روی زمین متصل نمی‌شوند و به راحتی قابل جابجایی و حمل و نقل می‌باشند و به صورت موقت برای هشدار به رانندگان مورد استفاده قرار می‌گیرند. کله قندی کاربردهای زیادی دارد. جدا کردن راه‌ها و علامت گذاری مسیر، علامت گذاری محدوده فعالیت کارگران، محدود ساختن تردد و هدایت آن در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها، کنترل و نظارت داشتن بر ترافیک و موارد دیگر از کاربردهای این محصول است که امنیت رانندگان و سرنشینان را در مکان‌های مختلف فراهم می‌کند.

انواع کله قندی ترافیکی شامل کله قندی ترافیکی ژله‌ای، کف لاستیکی، کله قندی حلقه دار، تاشو، قلاب دار و… هستند که با توجه به نیاز در ابعاد و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. با استفاده از این محصول ایمنی ترافیکی می‌توان از مزایای آن مثل قیمت مناسب و هزینه پایین، داشتن انعطاف پذیری و ضربه گیر بودن در اثر برخورد با خودرو، دیده شدن در شب به دلیل داشتن خاصیت شبرنگی، سازگاری آن با محیط و شرایط جوی گوناگون، مقاومت در برابر شرایط فیزیکی، سبک بودن و نصب آسان آن بهره مند شد.

قیمت کله قندی ترافیکی

کله قندی ترافیکی یا همان مخروط ترافیکی در کنترل ترافیک شهری کاربرد گسترده‌ای دارد. این محصول ترافیکی مورد استفاده در موارد گوناگونی است و مصارف مختلفی دارد. مخروط ترافیکی در پیاده روها، کنترل ترافیک منطقه، جدا کردن مسیر تردد خودرو و عبور افراد، در صورت بروز تصادفات برای جلوگیری عبور و مرور و تردد خودرو در خیابان‌ها یا اتوبان‌ها، برای جدا کردن مسیر رفت و برگشت، در مجاورت پیچ‌ جاده‌ها که خطرناک هستند و مشخص کردن حریم پارکینگ‌ها و… استفاده می‌شود.

قیمت کله قندی ترافیکی یا مخروط ترافیکی بر حسب یک سری استانداردهای مشخص انجام می‌شود. قیمت این محصولات به موارد مختلفی از قبیل جنس و مواد و متریال، ماندگاری و کیفیت محصول، ابعاد و اندازه، نوع کاربرد آن، وزن محصول و… بستگی دارد. مشتریان می‌توانند بر حسب نیاز خود این محصول ترافیکی را با کمترین هزینه و در عین حال کیفیت بالا خریداری و استفاده کنند و مانع بروز خسارات و صدمات مالی و جانی ناشی از تصادفات شوند.

سخن پایانی

همانطور که بیان کردیم رشد جمعیت در جوامع امروزی و در نتیجه افزایش وسایل نقلیه یکی از دلایل ایجاد هرج و مرج و افزایش ترافیک و معضلات جوامع است که باعث بروز مشکلات زیادی برای بشر مثل کاهش امنیت، اتلاف وقت و مشکلات دیگر شود پس باید تدبیرات و اقداماتی برای حل آن انجام شود. حفظ ایمنی خودروها و امنیت جان افراد و برقراری نظم همواره یک امر ضروری است. برای حل این مشکلات می‌توان از تجهیزات ترافیکی کمک گرفت.

تجهیزات ایمنی چون برای امری ضروری استفاده می‌شود و اهمیت و کاربرد گسترده‌ای دارد، باید دارای کیفیت بالا و مناسبی بوده و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار باشد که در صورت برخوردهای مداوم صدمه‌ای نبینند. شرکت فرتو ترافیک این تجهیزات را با کیفیت بالا برای هدایت ترافیک و تحت کنترل درآمدن امور، تامین و تولید می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا