کارگری

محجوب درگیر گرایش‌های جناحی نخواهد شد

محسن سرخو، معاون اسبق وزیر کار، در گفتگو با خبرنگار کا 118، با دفاع از معرفی محجوب به عنوان وزیر پیشنهادیِ کار گفت: با توجه به شاخصه‌ها و چارچوب‌هایی که از طرف دکتر پزشکیان و برخی اعضا و مسئولانِ کمیته راهبردی به عنوان ویژگیِ وزرا مطرح شده، باید بگویم که آقای محجوب گزینه‌ی بسیار خوبی برای وزارت کار و تعاون هستند. 

وی ادامه داد: سوابق و دانش بالایی که ایشان در زمینه امور مربوط به وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی دارد و همچنین سال‌ها سابقه فعالیت در مجلس و خانه کارگر، سبب شده ایشان درد کارگران را خوب بشناسند و با مسائل و مشکلاتِ جامعه‌ی هدفِ وزارت کار آشنا باشد. 

سرخو بیان کرد: آقای محجوب فراز و فرودهای سال‌های طولانیِ این وزارتخانه را دیده‌اند، مشکلاتِ آن را می‌شناسند و برای حلِ این مشکلات به راهکارهای کارساز واقفند. ایشان مدیران قدیمی و با تجربه این دستگاه را می‌شناسند و با زیرمجموعه‌های این دستگاه و عملکرد آن‌ها آشناییِ کامل دارند. 

معاون اسبق وزیر کار گفت: آقای محجوب در مجلس رئیس فراکسیون کارگری بودند. در یک دوره هم در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد سمت ریاست هیئت تحقیق و تفحص از این وزارتخانه را برعهده داشتند. همواره ارتباط نزدیکی با حوزه‌های مختلف این وزارتخانه داشته‌اند، لذا از نظر آشنایی به کار تقریبا هیچ فردی مشابه ایشان نیست و هیچکس به اندازه‌ی ایشان صلاحیتِ پست وزارت کار را ندارد. 

رئیس اسبق سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ایشان در تمام سال‌های فعالیتشان اشتهار به پاک دستی داشته‌اند و به اینکه ضد هرگونه فساد و رانت هستند مشهورند. به نظر من که سال‌ها سابقه فعالیت اجرایی در این وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی داشته‌ام، مناسب‌ترین فرد برای پیشبرد اهدافِ دولت، آقای محجوب هستند. 

سرخو تأکید کرد: همه‌ی ما می‌خواهیم آقای پزشکیان به وعده‌هایی که برای حمایت از محرومان و بی‌صدایان دادند، عمل کنند و در این راه موفق شوند و بعد از یک دوره ۴ ساله، کارنامه درخشانی ارائه دهند. در این راستا تأکید و پیشنهادم این است که آقای محجوب به عنوان بهترین گزینه برای وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی تعیین شوند. 

وی بیان کرد: ایشان با توجه به سوابق پارلمانیِ خود، ارتباط خوب و تنگاتنگی با مجلس شورای اسلامی دارند و فردی هستند که از همه توان‌ها، نیروهای کارشناسی و معتدل استفاده خواهند کرد. گرایش‌های جناحی به هیچ عنوان ذهن ایشان را درگیر نخواهد کرد و ایشان برای انتخابِ نیروهای وزارتخانه معیار شایستگی را مبنا قرار می‌دهند. ایشان در کار خود بسیار موفق و توانمند ظاهر خواهند شد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا