ورزشی

فرابورس از پرسپولیس قرارداد تبلیغات محیطی را خواست

به گزارش کا 118، روز گذشته اتفاق تازه‌ای رخ داد و شرکت فرابورس با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه درخواست کرد تا هرچه سریع تر قرارداد تبلیغات محیطی با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال را ارائه کرده و نحوه محاسبه مبالغ پرداخت شده به باشگاه پرسپولیس هر چه سریع‌تر محاسبه شود.

این درخواست در شرایطی از سوی سازمان فرابورس ارائه شده که طی دو فصل اخیر باشگاه پرسپولیس (و همین طور باشگاه استقلال) برخلاف سنوات گذشته دیگر ئنظارتی بر روی درآمدهای خود از تبلیغات محیطی نداشته و تمام تبلیغات دور زمین و درآمدهای مسابقاتی که پرسپولیس در آن‌ها میزبان است به سازمان لیگ می‌رسد و سازمان لیگ نیز هر چند وقت یک بار به شکل های مختلف با این باشگاه تسویه حساب می‌کند. به معنای دیگر سازمان فربورس در شرایطی خواهان ارائه قرارداد تبلیغات محیطی و نحوه محاسبه آن از سوی باشگاه پرسپولیس شده که سازمان لیگ همچنان از اعلام مبلغ درآمدهای تبلیغات محیطی و نحوه محاسبه درآمد باشگاه پرسپولیس و در مجموع هر باشگاه دیگری خودداری کرده و طبق اعلام مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ اطلاعاتی در این خصوص نه به آن‌ها داده شده و نه اطلاعاتی منتشر شده تا یکی از مهم‌ترین محل درآمدهای باشگاه‌های فوتبال ایران همچنان مبهم باشد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا